האתר מיועד לצפייה אנכית.
אנא סובב את הטלפון.
סטודיו לעיצוב משה ליברמן
תובל 22, רמת גן
ליצירת קשר ב - whatsapp
טל': 03-6122061
דוא"ל': info@design-studio .co.il

WintecUI UX, איפיון עיצוב ופיתוח אתר

תמונה הממחישה את עיצוב אתר וינטק

חברת וינטק היא אחת מהחברות המובילות התחום ה״פתחים״ (חלונות ודלתות) בישראל. החברה מציגה את הפתרונות המתקדמים ביותר לקהל לקוחותיה. בתהליך עיצוב אתר החברה התקיים הצורך בבידולה המוחלט של החברה מהמתחרות בה בישראל והבלטה של היכולות הטכנולוגיות הגבוהות של החברה.

www.wintec.co.il
אפיון השיווקי לאתר ועיצוב האתר

בתהליך האיפיון השיווקי של האתר שהיווה קו מנחה לעיצוב האתר הודגשו מספר צריכים.
בידול החברה: חברת וינטק מוכרת בישראל כאחת מהחברות המובילות בתחום הפתחים לבית יוקרה. החברה חרטה על דגלה את היחודיות של הפרויקטים בהם היא שותפה ולכן כפי שהוגדר ע״י הבעלים של החברה היה צורך חעצב אתר שונה לגמרי מהאתרים בתחום.
הדגשת היכולות הטכנולוגיות הגבוהות: בתהליך עיצוב אתר החברה התקיים דגש בהבלטת היכולות המתקדמות של החברה כל זאת ע״י שימוש בשפה ויזואלית פשוטה ונקיה. לצורך המחשת הפילוסופיה של וינטק פותח אתר החברה באמצעים מתקדמים תוך יצירת תחושת ניווט בחלל תלת מימדי. הרצון לפשט את תהליך הניווט באתר אפשר יצירת שפה אמיצה מצד וינטק שלא חייב תפיסה מסורתית בעיצוב אתרים כגון, שימוש חוזר בלוגו החברה בכלל עמודי האתר.
הצד הויזואלי: הפרויקטים של החברה הן למעשה ״תיק העבודות״ של החברה. בתהליך עיצוב האתר והזנת תכנים ניתן דגש מאוד גבוהה בבחירת התמונות וכלל התמונות באתר צולמו ומצולמות באופן שותף באופן בלעדי לאתר ע״י הצלמים הטובים ביותר בישראל בתחום האדריכלות.
גלישה באתר בשימוש בטלפון סלולרי: בעיצוב אתר חברת וינטק ניתן דגש מיוחד על עיצוב האתר למשתמש בטלפון סלולרי. האתר וינטק הוא לא אתר רספונסיבי! לגירסת הסלולר של האתר עוצב אתר יחודי בעל הדגשים שיווקים ועיצובים יחודים שהם שונים מהגלישה באתר דרך מחשב שולחני.

פתרון טכנולוגי כחלק תומך בעיצוב האתר

מערכת ניהול אתר וינטק הינה מערכת ניהול יחודית שפוחה ע״פ הצרכים שנבעו מתהליך עיצוב אתר החברה.
ניהול קטגורית הפרויקטים באתר: מכיוון שניווט בקטגויות פרויקטים שהיא למעשה הקטגויריה החשובה באתר הוא בחלל תלת מימדי, התקיים צורך בפיתוח יחודי שיאפשר למנהל תוכן האתר לעצב את סידור הפרויקטים בחלל זה. מנהל תוכן האתר שולט בתחושת עמוק השדה לכל פרויקט בקטגויה זו.
פיתוח צד משתמש באתר: תהליך פיתוח אתר החברה היה מאתגר ביותר מכיוון שהתקיים הצורך ביצירת תחושת חלל תלת מימד לגולש שמתקמיית באופן אינטראקטיבי לשימוש של הגולש באתר כל זאת ע״ עיצוב האתר. לצורך זו האתר פותח בשפות מתקדמות והוא נגיש לשימוש רק לתוכנות גלישה מתקדמות.